Admind Office

Et bogføringssystem der samler det hele. Admind Office er administrationen, der samler alle trådene, lige fra kassesalg hen over webshop- og fakturasalg til betaling af leverandørfakturaer.

Hvorfor Admind?

Admind Office er en komplet løsning, der som standard indeholder modulerne: Finans, salg og indkøb og lagerstyring uden nogen former for begrænsninger på antal konti, posteringer, debitorer m.fl.
Bilagsscanner er inkluderet så du scanne bilag direkte ind i Admind uden meromkostninger.

Admind har over 20 år på bagen og har et solidt fundament blandt retail og liberale erhverv. Lignum IT har specialiseret sig i at servicere og har målrettet økonomisystemet til hele SMV markedet.

Hvorfor skal du så vælge Admind hos Lignum IT?
Det skal du fordi vi giver dig:

  • et nemt og gennemsigtigt abonnement
  • en kvalificeret support til finans og bogføring
  • mulighed for webshop integration nemt og hurtigt
  • virksomhedsrådgivning
  • mulighed for bogføring med statsautoriseret revisorhjælp
Admind Office
Admind Office

Admind Retail

Med Admind Retail løsning (POS) har du “alt i en” til en fornuftig pris.

  • KASSE OG REGNSKAB I SAMME LØSNING
  • INDIVIDUEL TILPASNING
  • LAGERSTYRING
  • OFFLINE KØRSEL
  • GENBESTILLING AF VARER
  • AUTOMATISK BOGFØRING
  • WEBSHOP INTEGRATION

Hos Lignum har vi samtidig mulighed for at tilbyde dig hele pakken

fra kortterminal til bonprinter.

ADMIND RETAIL KORT FORTALT

Avanceret kassefunktion med overførsel til samleordrer, samt flere samtidige betalingsmidler. Avanceret lagerstyring med indkøbsforslag og overførsel mellem butikker. Med regnskabsprogram. Pris fra: 495,-/mdl.

RETAIL OVERSIGT

  • Kassefunktion
  • Kasseoptælling
  • Lagerstyring
  • Indkøbskladde med indkøbsforslag
  • Overførselskladde
  • Ordremodul
  • Fakturamodul
  • Import og eksportmuligheder

REGNSKABS PROGRAM INDEHOLDENDE

  • Finansmodul
  • Salgsmodul
  • Indkøbsmodul
  • Bilagsscanner App
  • Digital arkivering
  • Bankintegration som tilvalg (Semiautomatisk bogføring)