Admind - Alt i én

Admind er administrationen, der samler alle trådene, lige fra kassesalg hen over webshop- og fakturasalg til betaling af leverandørfakturaer.

Komplet administration

Admind – den fleksible løsning

PROFESSIONELT BOGFØRINGSSYSTEM

Er du butiksindehaver, selvstændig eller lignende? Ønsker du en regnskabsløsning, som du kan være tryg ved og samtidig spare penge? Se vores komplette regnskabsløsning, hvor du kan lave alt bogføring og årsregnskab som vedrører din forretning. Sammen med Admind behøver du kun en løsning!

  • Simpel licens – Finans – Debitor/Kreditorstyring og varelager
  • Fri brugerlicenser inkluderet i prisen
  • Fri data – ingen begrænsninger i antal bilag eller posteringer
  • Bilagsscanner og lagring
  • E-fakturering

Admind Officekr. 295,-/mdl. ekskl. moms

Kassesystem med regnskab

Har man en virksomhed der kræver en kasseløsning, er Admind et godt valg. Du behøver blot en computer for at kunne benytte funktionen. Efter endt arbejdsdag, kan kasserapporten for dagens salg nemt afsluttes og bogføres, og dagens omsætning er automatisk bogført i Finansen.

Via kasseløsningen kan der optimeres i medarbejderstyring og åbne/lukke tider via nødvendige rapporter der viser hvor på dagen, ugen og måneden salget ligger og derved optimere antallet af medarbejder på de forskellige tidspunkter.

    Admind Retail kr. 495,-/mdl. ekskl. moms

    Lagermodul

    Admind indeholder også et komplet lagermodul med variantstyring, hvis dette ønskes samt mulighed for at uploade billeder til hvert enkelt varer. Med kun få klik kan du oprette nye varegrupper og nye varer. Via en optællingskladde kan der nemt rettes i lagerbeholdningen ved status. Via Forbrugskladden får man et overblik over de varer der er forbrugt i virksomheden.

    Diverse lagerrapporter giver et overblik over lagerværdi på de enkelte leverandører, Varegrupper og varer samt omsætningshastigheden på lageret.

    Tilbud – salgsordre – faktura

    I en Admind er det nemt at holde styr på tilbud, ordre og faktura. Med få klik kan du nemt omdanne et tilbud til en ordre og en ordre til en faktura. Der er både kunde- og leverandørkartoteket og der kan nemt oprettes nye kunder og nye leverandører.

    På diverse udskrifter, kan I få de nødvendige kunde- og leverandør statistikker til brug for det overordnede overblik.

    VI HAR FORBUNDET DIN FORRETNINGS ELEMENTER, SÅ DU KAN FOKUSERE PÅ DIN BUTIK

    Vi kan demonstrere for dig hvordan din kasse, din webshop, dine leverandører og din bank spiller sammen, så du har fri, når du har fri.

    Start her!

    HVAD KAN ADMINDS ØKONOMISYSTEM?

    Som virksomhedsejer og erhvervsdrivende skal du finde en måde, hvorpå du kan håndtere administrationen af din bogføring for virksomheden. Når du ejer en virksomhed, uanset om det er en mindre butik eller en større forretning, skal du kunne holde styr på dine indtægter og udgifter i forbindelse med driften af din virksomhed. Ofte vil man til sådanne opgaver kunne gøre brug af en bogholder. Men med det helt rette økonomisystem, kan den enkelte erhvervsdrivende klare det meste af arbejdet selv. Uden besværligheder.

    SPAR PENGE MED ADMINDS ØKONOMISYSTEM

    Ved at kunne klare bogføringen selv ved hjælp af blandt andet bilagsscanneren og den automatiske bogføring fra kassesystemet. Så kan der spares mange penge, som ellers ville være brugt på eksempelvis en ekstern bogholder. Med kun ét program, én brugeroverflade og en let tilgængelighed på alle platforme kan du nemt selv udføre bogføringen, få dine ansatte til at scanne bilag og kvitteringer samt give din revisor adgang.

    FOR HVILKE VIRKSOMHEDER GIVER DET MENING MED ET ØKONOMISYSTEM?

    Adminds lønsystem kan bruges af alle virksomheder og erhvervsdrivende inden for de fleste brancher. OFFICE systemet, vores komplette regnskabsløsning, hvor du kan udføre alt fra almen bogføring til årsregnskaber, er fuldt integreret med CARE systemet, der er beregnet til virksomheder inden for frisør-, kosmetolog- og fodplejerbranchen m.fl. Herunder får den erhvervsdrivende tilknyttet muligheder som online booking, scanning af varer, kundekartotek og kalender. Ligeledes kan regnskabsløsningen kobles sammen med vores RETAIL løsning, der er særligt beregnet til butiksindehavere, med behov for et digitalt kassesystem, hvor der kan holdes øje med salgstal, lagerbeholdning, medarbejderperformance med mere. Vores økonomisystem er derfor velegnet til virksomheder inden for retail- og personlig plejebranchen, som ønsker et nemt tilgængeligt finanssystem, hvor der er mulighed for selv at kunne udføre eksempelvis bogføring.

    HVAD ER FORDELENE VED ADMINDS REGNSKABSLØSNING?

    Med Adminds økonomisystem, får du et system med alt i én løsning. I langt de fleste tilfælde er det nødvendigt at have flere programmer tilgængelige for at kunne ordne både bogføring, gøre klar til revisoren, tjekke lagerbeholdningen og se analyser og statistikker. Men med alt i én løsning får du som erhvervsdrivende et system, hvor du både kan tilgå dit POS-kassesystem, hvis du er inden for retail-branchen. Eller du kan se dit kundekartotek og dine kunders online bookinger, hvis du er inden for frisør- og kosmetolog- og fodplejerbranchen. Det betyder ganske enkelt, du kun skal have ét program liggende på din ønskede platform. Et program som ovenikøbet er meget brugervenligt og kan skræddersyes efter dine ønskede behov.

    BOGFØRINGSLØSNING TIL RETAIL- OG CAREBRANCHEN

    Uanset om du går med CARE eller RETAIL, så er programmet fuld integreret med regnskabsløsningen. Programmet giver dig mulighed for med få klik at kunne tilgå dine regnskaber, lige så vel som du hurtigt kan se din nuværende lagerbeholdning. Fordi programmerne er integreret i ét system, så vil de ting, du slår ind i salonen, butikken eller klinikken, automatisk blive bogført i Admind OFFICE. Mulighederne er stort set uendelige, eftersom programmerne er bygget på en fleksibel platform, der gør det muligt for os at kunne skræddersy programmet – fuldstændigt.